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TELLA

비즈니스전화

과정소개
비즈니스 전화 통화에 필요한 필수 표현 익히기

직장에서 업무상 영어로 통화를 많이 하시거나, 해당 직무로의 취직/ 이직을 준비하고 있는 분들을 위한 프로그램입니다. 이 프로그램을 통해 업무상 통화에 필요한 표현 및 용어, 톤, 매너 등을 익힐 수 있습니다. 20가지 상황 별로 필요한 핵심 표현 총 40개와 필요한 단어 160개를 연습해보세요.
상세과정
주제
Day 01. Calling and Picking up (1)
Day 02. Calling and Picking up (2)
Day 03. Putting through (1)
Day 04. Putting through (2)
Day 05. When talking on the phone isn’t available
Day 06. Leaving and taking a message
Day 07. Making an Appointment
Day 08. Confirming the appointment
Day 09. Making inquiries
Day 10. Taking inquiries
Day 11. Making an order
Day 12. Taking an order
Day 13. Complaining
Day 14. Resolving complaints
Day 15. Checking the other party
Day 16. Asking calling again
Day 17. When you can't hear someone
Day 18. In the middle of a meeting
Day 19. To congratulate and cheer someone up
Day 20. Making a reservation

이런 분께 추천해요!

  • - 회사 내에서 해외와의 업무가 있는 직장인
  • - 비즈니스 전화영어에 필요한 영어 표현을 알고 싶으신 분
  • - 승무원, 외국계기업, 해외 취업 등을 준비하시는 분

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